Politica de retur

Renuntarea la cumparare

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor Returul produselor este acceptat doar pentru persoanele fizice ce au achizitionat produse de la topglamorous.ro.

 

topglamorous.ro va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat.

Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

 

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire  si/sau interventii neautorizate etc.

 

Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 29 (douazeci si noua) zile calendaristice de la data informarii topglamorous.ro de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului, intr-un cont bancar.

topglamorous.ro va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat.

 

Pentru a beneficia de returul produselor conform Ordonantei de Urgenta 34/2014, trebuie completat formularul de retur aflat mai jos si trimis mail catre topglamorous.ro, cu copie dupa factura si chitanta pentru a putea identifica cumpararea, cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data ridicarii/primirii produsului. Formularele completate dupa aceasta perioada nu sunt luate in considerare. De asemenea produsul trebuie sa intre in posesia noastra cel tarziu in a 16-a zi calendaristica de la data receptionarii lui.

 

Returul produselor se poate face doar prin intermediul firmei de curierat expeditoare (nu posta sau alte firme de curierat), dar nu inainte de a completa formularul de retur si a primi acceptul din partea noastra.

NU SUNT ACCEPTATE PENTRU RETUR PRODUSELE DESIGILATE !

Va rugam ca in momentul expedierii  catre topglamorous.ro, coletul sa contina urmatoarele documente/date:

1. Copie dupa factura

2. Copie chitanta sau copie ordin de plata

Sigilati si securizati produsul/produsele intr-o cutie de carton astfel incat sa nu se deterioreze pe parcursul traseului, produsele neambalate corespunzator si deteriorate urmare a acestui fapt nu vor fi luate in considerare ca fiind corect returnate si vor fi refuzate la plata. De asemenea, va rugam sa indicati modul in care vom proceda in cazul in care returul dumneavoastra este acceptat, si anume in cazul in care bunurile necesita un schimb (acelasi produs) sau se restituie suma. In cazul unei cereri de restituire a banilor,  indicati contul IBAN in RON (24 de caractere) in care doriti sa efectuam restituirea sumei prin e-mail catre office@topglamorous.ro .

 

Pentru mai multe informatii contactati departamentul relatii cu clientii prin telefon: 0744974775 (numar cu tarif normal) sau e-mail office@topglamorous.ro

 

Va rugam sa luati in considerare ca produsele cosmetice desfacute si utilizate care nu reprezinta un defect calitativ si nu sunt expirate, nu pot fi returnate din motive de sanatate.

 

 In conformitate cu legislatia uniformizata a Uniunii Europene, toate produsele cosmetice au lipit pe ambalaj o pictograma (un desen ce reprezinta o cutie rotunda desfacuta si un numar). Numarul trecut pe aceasta pictograma reprezinta numarul de luni al termenului de valabilitate al produsului din momentul in care acesta a fost deschis. Spre exemplu un produs cu pictograma M24 poate fi folosit timp de 24 de luni din momentul in care a fost deschis. In cazul produselor cu termen de valabilitate mai mare de 36 de luni pictograma este M36.

 

Exceptii:

 

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate:

 

a. Consumabile (sampoane, vopsele, produse cosmetice, geluri, oja permanenta, creme, etc )

b. Produse de ingrijire personala (din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena: produse de ingrijire/ igiena personala, aparate de tuns, cutite pentru masini de tuns, etc)

c. Extensii de garantii

 

 

Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:

 

d. Produsul a fost adus pe "comanda speciala" (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.)

e. Produsul nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat

f. Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc

g. Echipamentele ale caror consumabile au fost desigilate

h. Aparatele (placi, uscoatoare, etc) care prezinta urme de utilizare (zgarieturi pe talpa, zgarieturi laterale, etc.).

 

Retur DOA : In eventualitatea in care produsul achizitionat este nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris a topglamorous.ro in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

Va rugam verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la curierat in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca coletele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.